فرش ابريشم ماشيني دلخواهتان را با قيمتي بي نظير خريداري كنيد

در اين وبلاگ درباره نكات و اصول نگهداري فرش ماشيني و نحوه نگهداري آن مطالب پست مي شود

فرش ابريشم يكي از زيباترين فرش هاست كه در زيباسازي فضا و دكوراسيون منزل نقش موثري دارد. فرش ابريشم گونه آميخته اي از اصالت و هنر فرش ايراني با تكنولوژي روز دنيا مي باشد.

امروزه تفاوت فرش ابريشم مصنوعي با فرش ابريشم دستبافت به سختي قابل تشخيص است.

فرش ابريشم كاشان داراي تلفيق زيبايي، هنر و خلاقيت طراحان ماهر فرش ماشيني است.

فرش ابريشم گونه آنقدر زيبا و چشم نواز است كه كف خانه شما را به يك تابلوي هنري فاخر و رومانتيك تبديل مي كند كه روح و روان آدمي را نوازش مي دهد.

ويژگي هاي فرش ابريشم ماشيني

براي بافت فرش ابريشم دستبافت از الياف طبيعي ابريشم استفاده مي شود. حال ممكن است بپرسيد پس براي بافت فرش ابريشم ماشيني چه نخ و اليافي به كار مي رود؟

ابريشم طبيعي بسيار گران است و فرش ابريشم دستبافت كه با اين جنس نخ بافته مي شود بسيار گران هستند و هر قشري نمي تواند اين فرش هاي زيبا را بخرد.

فرش ابريشم ماشيني ، توسط دستگاه و ماشين آلات صنعتي بافته مي شود و در بافت آن از الياف مصنوعي مثل ابريشم مصنوعي  استفاده مي كنند.

پلي استر يك نوع از اليافي است كه در بافت انواع فرش ماشيني به كار مي رود و به دليل درخشندگي زياد و براق بودن به آن ابريشم مصنوعي مي گويند.

فرش ابريشم ماشيني زيرمجموعه فرش هاي ماشيني اما با جنس الياف پلي استر است.

الياف پلي استر بسيار درخشان و براق هستند و وقتي در بافت فرش ابريشم كاشان به كار مي روند جلوه اي درخشنده و زيبا به آن مي دهند كه باعث زيبايي و كيفيت آن فرش مي شود.

همچنين فرش ابريشم گونه صددرصد قابل شست و شو هستند.

اين فرش ها در عين براق و زيبا بودن ضد پرز و حساسيت هم هستند. يعني هيچ پرزي از خود ندارند.  الياف پلي استر، اليافي مقاوم ، بادوام، نرم  و با لطافت بي نظير هستند.

قيمت فرش ابريشم ماشيني

الياف ابريشم طبيعي ، از پيله هاي كرم ابريشم به دست مي آيد.

حالا شما حساب كنيد براي يك فرش ابريشم دستباف چه مقدار ابريشم طبيعي نياز است تا اين فرش بافته شود؟ خب معلومه كه قيمت فرش ابريشم طبيعي بسيار گران است و هر قشري نمي تواند آن را خريداري كند.

اما قيمت فرش ابريشم ماشيني ، بسيار ارزان تر و مناسب است. زيرا الياف پلي استر قيمتي مناسب دارد.

به دليل تلفيق هنر و تكنولوژي و تهيه الياف با كيفيت، تشخيص فرش ماشيني ابريشم كاشان با فرش ابريشم طبيعي بسيار سخت است.

يعني شما با پرداخت مبلغ كمتر مي توانيد داراي يك فرش ابريشم زيبا شبيه فرش دستباف ابريشم شويد. پلي استر به كار رفته در فرش ابريشم ماشيني حالت درخشندگي و زيبايي خاصي در فرش به وجود مي آورد كه  زيبايي فرش هاي ابريشم دستبافت را در ذهن تداعي مي كند.

قيمت فرش ابريشم با توجه به اندازه و ابعاد فرش ابريشم ( فرش ابريشم ماشيني 6 متري ، فرش ابريشم ماشيني 9 متري ، فرش ابريشم 12 متري و ... ) متفاوت است.

همچنين قيمت نخ پلي استر ، ميزان رنگ، طرح و نقشه قالي و شانه و تراكم در قيمت فرش ابريشم ابريشمي موثر است.

قيمت فرش ابريشم كاشان

براي خريد فرش ابريشم ماشيني كاشان پيشنهاد مي كنم به بزرگترين فروشگاه معتبر و اختصاصي فرش به نام « ديجي فرش » سري بزنيد.

سايت « ديجي فرش » امكان خريد مستقيم انواع فرش ماشيني ابريشمي در اندازه هاي استاندارد، با كيفيت عالي و قيمتي مناسب را براي هموطنان عزيز فراهم كرده است.

در اين سايت مي توانيد قيمت فرش ابريشم كاشان به همراه جزئيات و اطلاعات دقيق هر فرش و چندين تصوير واضح و خوب از هر فرش را مشاهده كنيد. همچنين امكان بررسي و مقايسه چندين فرش ماشيني را براي شما مهيا كرده است.

اگر در زمينه انتخاب و خريد فرش ابريشم ماشيني سوال و يا هر گونه مشكلي داشتيد مشاوران و كارشناسان سايت به شما كمك خواهند كرد.

قيمت فرش ابريشم ماشيني كاشان در سايت ديجي فرش به قيمت ارزان تر و به قيمت درب كارخانه است.

و نكته آخر اينكه فرش خريداري شده در حداقل زمان ممكن و رايگان براي شما ارسال خواهد شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد