خريد آنلاين بسيار ساده است، اگر اين نكات را به خوبي رعايت كنيد.

در اين وبلاگ درباره نكات و اصول نگهداري فرش ماشيني و نحوه نگهداري آن مطالب پست مي شود

خريد آنلاين بسيار ساده است، اگر اين نكات را به خوبي رعايت كنيد.

صرفه جويي در هزينه تلاشي نيست كه بايد خيلي طول بكشد. افرادي هستند كه روزهاي خود را با كوپن زدن ، بررسي آگهي ها و جستجوي معاملات محلي مي گذرانند. سپس كساني هستند كه به سرعت و با سرعت كمتري خريدهاي اينترنتي خود را انجام مي دهند. اين مقاله اسرار گروه دوم را به شما مي آموزد.

خريد آنلاين بسيار ساده است، اگر اين نكات را به خوبي رعايت كنيد.

صرفه جويي در هزينه تلاشي نيست كه بايد خيلي طول بكشد. افرادي هستند كه روزهاي خود را با كوپن زدن ، بررسي آگهي ها و جستجوي معاملات محلي مي گذرانند. سپس كساني هستند كه به سرعت و با سرعت كمتري خريدهاي اينترنتي خود را انجام مي دهند. اين مقاله اسرار گروه دوم را به شما مي آموزد.

 

اگر اولين بار است كه از آنها خريد مي كنيد ، به بررسي مشتري براي يك خرده فروش نگاه كنيد. با اين كار برخي اطلاعات عمومي در مورد محصول و خدمات مشتري هر فروشنده خاص قبل از خريد از آنها به شما ارائه مي شود. به هركسي كه بارها و بارها امتياز كمتري داده شده است ، بايد يك انحراف گسترده داده شود.

 

اگر قصد خريد آنلاين داريد ، حتماً مسئوليت هر كارت اعتباري را كه به صورت آنلاين استفاده مي كنيد ، درك مي كنيد. در بسياري از كارت هاي اعتباري پيشگيري از كلاهبرداري به صورت خودكار تعبيه شده در حالي كه ديگران آن را با حداقل هزينه ارائه مي دهند. اگر شماره دزديده شده باشد ، نمي خواهيد با خريدهاي انجام شده روي كارت گير كنيد.

 

از خطرات خريد آنلاين با دستگاه تلفن همراه خود آگاه باشيد. اگرچه به دلايلي مناسب است ، اما اطلاعات شخصي شما را در معرض خطر شنود قرار مي دهد. دسترسي به wi-fi عمومي و URL هاي كوتاه شده بسيار ساده تر از محاسبات معمولي از خانه است ، بنابراين تعمير خريد خود را براي ايمن ترين شرايط ذخيره كنيد.

 

براي محافظت از خود هنگام خريد آنلاين از كارت اعتباري استفاده كنيد. دولت فدرال قوانيني را براي حمايت از مصرف كنندگان در صورت كلاهبرداري تصويب كرده است. مبلغي كه مصرف كننده مسئول آن است ، در مقايسه با كارتهاي بدهي كه كل موجودي توسط هكرهاي اينترنت قابل برداشت است ، 50.00 دلار است.

 

براي كمك به محافظت از اعتبار خود ، فقط از يك كارت اعتباري براي خريدهاي آنلاين استفاده كنيد. اين كار به شما كمك مي كند تا وقتي صورت كارت اعتباري از طريق نامه پستي ارسال مي شود ، سريع عادت هاي خود را رديابي كنيد. در صورت مشاهده هرگونه هزينه اي كه انجام نداده ايد ، بلافاصله با شركت كارت اعتباري تماس گرفته و آن را به آنها گزارش دهيد.

هنگام خريد آنلاين به حساب خود توجه داشته باشيد و مطمئن شويد كه همه هزينه ها افزايش و افزايش است. اگرچه شركتي مانند Amazon.com مطمئناً شايسته اعتماد شما است ، اما آنها نيز مي توانند اشتباه كنند. با تقريباً همه چيز كاملاً خودكار ، خيلي زياد نيست كه اعشاري يا صفر يك تغيير بزرگ به سفارش شما اضافه كند!

 

هنگام خريد بصورت آنلاين مراقب هزينه هاي حمل و نقل باشيد. حتي اگر محصول ممكن است قيمت خوبي داشته باشد ، اما گاهي اوقات هزينه هاي بالاي حمل و نقل باعث مي شود خريد چندان مناسب نباشد. قبل از اينكه سفارش خود را ارسال كنيد ، كل هزينه هاي جيب خود را براي خريد محاسبه كنيد تا از پرداخت بيش از آنچه برنامه ريزي كرده ايد جلوگيري كنيد.

 

قبل از كليك روي دكمه پرداخت نهايي ، آنلاين به دنبال كد تبليغات باشيد. چندين سايت خريد وجود دارد كه كدهاي تبليغاتي مختلف موجود را ليست مي كنند. مي توانيد از پس خريد خود صرفه جويي كنيد يا كالاهايي را كه سفارش مي دهيد حمل و نقل رايگان دريافت كنيد. حتي ممكن است با خريد يك كالاي رايگان دريافت كنيد.

 

براي اطمينان از امنيت وب سايت ، به دنبال قفل امنيتي در نوار آدرس خود باشيد. اين از امنيت وب سايت و خصوصي ماندن اطلاعات شما اطمينان مي دهد. اين به شما كمك مي كند تا هنگام خريد هرگونه اقدامات ايمني را انجام دهيد

 

بايد بتوانيد به صورت آنلاين به صورتهاي كارت اعتباري خود دسترسي پيدا كنيد. عادت كنيد كه آنها را حداقل هفته اي يك بار بررسي كنيد ، مخصوصاً اگر زياد خريد اينترنتي مي كنيد. اگر شارژ ظاهر شود كه آن را تشخيص ندهيد ، مي توانيد فوراً آن را مورد اختلاف قرار دهيد. با اين حال ، اگر آن را به زودي بررسي نكنيد ، ممكن است هيچ متوسل نشويد.

 

بسياري از خرده فروشان آنلاين با ارائه كد كوپن به افرادي كه در خبرنامه هاي اينترنتي خود مشترك هستند ، وفاداري مشتري را ايجاد مي كنند. مشترك شدن در خبرنامه يا حتي "پسنديدن" صفحه فيس بوك براي يك محصول مي تواند پس انداز و پيشنهادات ويژه شما را بدست آورد.

 

در حالي كه آمازون ممكن است 29.99 دلار براي يك مورد هزينه كند ، اين بدان معنا نيست كه اگر مورد با قيمت 9.99 دلار ذكر شده ، بايد eBay را انتخاب كنيد. چرا؟ همه چيز در مورد هزينه حمل و نقل است! آمازون ممكن است حمل و نقل رايگان Super Saver را ارائه دهد ، به اين معني كه شما فقط 29.99 دلار پرداخت مي كنيد و نه يك سنت بيشتر. فروشندگان eBay معمولاً هزينه حمل و نقل را دريافت مي كنند و همين امر مي تواند در آنجا اقلام را گران كند. هميشه هنگام مقايسه قيمت ها ، هزينه حمل و نقل را در نظر بگيريد.

 

قبل از تعهد به خريد آنلاين ، حتماً درباره محصولي كه مي خواهيد بخريد تحقيق كنيد. هزاران سايت وجود دارد كه ممكن است آنچه را كه شما به دنبال آن هستيد با قيمت هاي مختلف حمل كنند. برخي از خريدهاي مقايسه اي را انجام دهيد يا حتي در Ebay يا Froogle.com جستجو كنيد تا ببينيد آيا مورد شما موجود است يا خير و از كجا مي توانيد بهترين قيمت را دريافت كنيد.

 

يكي از بهترين راه هاي صرفه جويي در هزينه ، تنها خريد در خرده فروشي هاي آنلاين است كه مي توانيد به آنها اعتماد كنيد. اين تضمين مي كند كه شما با يك كالاي معيوب كه بايد با هزينه شخصي خود حمل كنيد ، يا اينكه به هيچ وجه كالا را دريافت نمي كنيد و پولي را كه پرداخت كرده ايد از دست مي دهيد.

 

هر زمان كه قصد خريد داريد ، ابتدا بررسي هاي مشتريان را بررسي كنيد. حتي اگر وب سايتي كه از آن خريد مي كنيد نظري ارائه نمي دهد ، سايتي مانند آمازون را بررسي كنيد تا ديگران چه مي گويند. اگر موردي را خريداري كنيد كه ضعيف بررسي شده باشد ، احتمالاً همان نتايج را خواهيد داشت.

 

اگر مي خواهيد چيزي را بصورت آنلاين خريداري كنيد ، اما واقعاً مي خواهيد ابتدا محصول واقعي را لمس و احساس كنيد ، ببينيد آيا مي توانيد اين محصول را در بازار يا خرده فروش محلي خود پيدا كنيد. به فروشگاه برويد و كالاها را شخصاً مشاهده كنيد ، سپس اگر قيمت آنلاين كمتر است آن را بصورت آنلاين خريداري كنيد.

 

در مورد خريد آنلاين به غريزه خود اعتماد كنيد. اگر احساس راحتي نمي كنيد ، بلافاصله سايت را ترك كنيد. بهتر است كمي بيشتر براي كالايي بپردازيد تا اينكه فرصت دهيد اطلاعات شخصي خود را به سايتي بدهيد كه ممكن است قانوني نباشد.

 

اكنون كه از رازهايي كه كارشناسان نمي خواستند شما بدانيد مطلع شديد ، آماده شروع پس انداز پول هستيد. اين شما را به باهوش ترين خريدار بلوك خود تبديل مي كند! با تشكر از اين مقاله ، شما نكات و ترفندهايي داريد كه باهوش ترين خريداران استفاده مي كنند ، بنابراين امروز استفاده از آنها را شروع كنيد. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.